• Anasayfa
  • Favorilere Ekle
  • Site Haritası
  • https://www.facebook.com/mayatekbilisim

Güncel Haberler

  • Nebim, 250 Kişinin Katıldığı Çözüm Ortakları Zirvesi 2016'yı Antalya'da Gerçekleştirdi - 01/03/2016
  • Nebim V3Nebim, her yıl geleneksel olarak düzenlediği Çözüm Ortakları Zirvesi'ni bu yıl Antalya Titanic Deluxe Belek’te gerçekleştirdi. Nebim, çözüm ortakları ile 25 Şubat – 28 Şubat tarihleri arasında Antalya'da buluştu. Titanic Deluxe Belek’te gerçekleşen Nebim Çözüm Ortakları Zirvesi 2015'e 250 kişi katıldı. Üç gün süren zirve toplantılar ile başladı, gala gecesi ve ödül töreni ile son buldu. "Yüksek Müşteri Memnuniyeti" temalı Nebim Çözüm Ortakları Zirvesi; Nebim’in 2015 değerlendirmelerinin ve 2016 hedeflerinin paylaşıldığı sunumlar ile başladı. Çözüm ortaklarının görüşlerinin de alındığı oturumlarda; Nebim'in e-Fatura ve e-Arşiv operasyonlarına, Yeni Nesil Ödeme Kaydedici Cihazlar ile ilgili entegrasyon çalışmalarına, Nebim V3 yol haritasına, yeni versiyon ile gelen yeniliklere, Nebim verimlilik ve eğitim çalışmalarına da değinildi. 2015 Yılında %36,6 Büyüme 26 Şubat-1 Mart 2015 tarihleri arasında Antalya'da 250 kişinin toplandığı büyük zirvenin açılış konuşması Nebim Genel Koordinatörü Sedat Taşçı tarafından gerçekleştirildi.

    Taşçı; Nebim'in 2015 yılında %36,6'lık bir büyüme yakaladığından ve toplamda 1700 Nebim V3 müşterisine ulaştıklarından bahsetti. e-Arşiv, e-Fatura operasyonları tarafında, Bimsa, eFinans, ve FIT gibi firmalar ile gerçekleştirilen işbirliklerine de değinen Taşçı, YN ÖKC tarafında gerçekleştirilen işbirliklerini ve HUGIN, VERIFONE, PROFILO işbirliklerinde gelinen son durumu katılımcılara aktardı.  Taşçı; dikkat çeken sunumunu 2016 hedeflerinden, organizasyon değişikliklerinden bahsederek ve çözüm ortaklarına destek veren uzman Nebim ekibini tanıtarak sonlandırdı.

    2016 Uzmanlaşma, Eğitim ve Verim Artırma Yılı

    Taşçı’nın sahneye davet ettiği Çözüm ortakları Operasyon Müdürü Murat Sözüdoğru gerçekleştirdiği sunumda; çözüm ortakları operasyonun kapsamından, operasyonun büyüme hedeflerinden, uzmanlaşan çözüm ortakları yapısından ve kazanılan yüksek müşteri memnuniyetinden bahsetti. Sözüdoğru sunumunu; 2016 yılının Nebim Çözüm Ortakları için uzmanlaşma, eğitim, verim arttırma ve skorkart yılı olacağını vurgulayarak sonlandırdı. Daha İyi Destek için Daha İyi Dialog Sözüdoğru mikrofonu Nebim Destek Müdürü İlhan Yalçın’a teslim ederek sahneden ayrıldı. Yalçın zirve katılımcılarını; gelişen destek organizasyonu yapısı, NebimExtra portalının verimli kullanımını için neler yapılması gerektiği skor kart ölçümleri konularında bilgilendirdi. Yalçın, daha iyi destek için neler gerektiğini şu şekilde sıralayarak sunumunu sonlandırdı; müşteri odaklı, bilgi, empati, çalışma, sevgi, saygı, moral ve daha fazla dialog.

    2016 Nebim Pazarlama Hedefleri

    Nebim Pazarlama Müdürü Abdullah Bekmezci kısa ve uzun vadeli pazarlama iletişimi planlarını çözüm ortaklarına aktardı. 2016 pazarlama hedefleri ile sunumuna başlayan Bekmezci; 2016 yılı etkinlik ve medya planını da katılımcılar ile paylaştı.

    Nebim V3 Yol Haritası ve e-Dönüşüm Süreci

    Nebim Çözüm Ortakları Zirvesi sunumları, Nebim Yönetim Kurulu Üyesi Murat Demiroğlu ile devam etti. Nebim V3 yol haritasından bahseden Demiroğlu, 2010-2015 döneminde gelinen son durumu değerlendirdi. 2012 yılında Çözüm Ortakları Zirve’sinde katılımcılar ile paylaşılan Nebim V3 öngörüleri doğrultusunda belirlenen iş planına uygun ilerlediklerini vurgulayan Demiroğlu, 2015-2025 dönemini hızlı büyüme dönemi olarak değerlendirdi. Bu dönemde yapılması gerekenler hakkında da bilgiler paylaşan Demiroğlu; önümüzdeki yıllarda devam edecek olan e-Dönüşüm dalgasından da bahsetti. Zirvenin en çok ilgi çeken konuları Murat Demiroğlu'nun sunumunda yer verdiği; önümüzdeki yıllarda devam edecek olan e-Dönüşüm dalgası ve 2016 yılı için belirlenen Nebim V3 öncelikleri konuları idi.  Demiroğlu; e-Dönüşüm sürecinde gelecek olan YN ÖKC entegrasyonu ve e-fatura yenilikleri tarafında Nebim V3’ün mevzuata uygun ilerlemesi konusuna, Proje adetlerini ölçeklendirebilmek için versiyon ve hotfix geçişlerinin daha az case ile yönetilmesi konusuna ve Nebim V3 versiyon güncellemeleri konularına detaylıca değindi.

    Demiroğlu'nun ardından Nebim QA Müdürü Özgür Dener, Nebim V3 yeni versiyon ile gelen e-Arşiv uygulaması yenilikleri, Nebim V3 sadakat yönetimi geliştirmeleri, Nebim V3 POS’un entegre olduğu YN ÖKC’ler ve entegrasyon tarihleri konularını detaylı olarak zirve katılımcıları ile paylaştı. Dener’in ilgi ile izlenen sunumunun önemli konu başlıkları arasında, Hopi Pay ve Paro Chippin uygulamalarına yeni eklenecek olan mobil ödeme yöntemi ile Nebim V3 POS entegrasyonu ve Nebim V3 alt yapı değişiklikleri vardı. Zirvenin öğleden önceki son sunumları arasında yer alan Nebim İş Zekası ve Raporlama Müdürü Cem Üney ise çözüm ortaklarını; performans monitörü, yeni versiyon ile gelen Veri Ambarı yenilikleri, Nebim V3 raporlarının mail olarak atılabilmesi özeliği konularında bilgilendirdi.

    Nebim İş Analisti Özge Üney ise sunumunda indirim kampanyaları, müşteri ve ürün liste yönetimi, Hotfix yükleme ve versiyon yükseltme, satış siparişlerinde farklı teslim lokasyonları desteği gibi konuları işledi. Üney ayrıca PWC ile gerçekleştirilen Benchmark çalışması detaylarını da çözüm ortaklarına aktardı. Nebim’in hizmet verdiği sektörler arasında yer alan optik sektörüne yönelik gerçekleştirilen yenilikler Nebim İş Analisti Tamar Karasoy tarafından çözüm ortaklarına tanıtıldı. Karasoy; satış konfigüratörü ve ürün ağacı, merkez firma ile iş ortakları arasında veri aktarımı, farklı birim cinsleri ile ürün desteği tarafında Nebim V3 15.11 ile gelen yeniliklerden de bahsetti. Omni Kanal ve Omni Müşteri konularına da değinen Karasoy, İpekyol’da gerçekleştirilen proje üzerinden örnekler ile konuyu detaylı olarak çözüm ortaklarına anlattı.

    Zirvenin öğleden önceki son sunumunu Nebim Destek Müdürü Ahmet Coşanay gerçekleştirdi. Müşteri memnuniyet ölçümü ve verimlilik konuları üzerinde duran Coşanay, müşteri tarafında verimli ve başarılı olmanın sonuç ve skor üretmekten geçtiğini belirtti. Bu verimliliği sağlayabilmek adına düzenli olarak müşteriler ile gerçekleştirilen anketlere değinen Coşanay, 2016 yılında 5000 anahtar kullanıcı anketi gerçekleştirmeyi hedeflediklerinden de bahsetti.

    İlk gün soru/cevap bölümleriyle sonlandırıldı. Çözüm ortakları, sunumlar arasında kendilerine yönlendirilen sürpriz sorular sonucunda kazandıkları hediyeler ile eğlenceli bir toplantı geçirdiler. 

    Zirvenin ikinci günü öğleden önce; QA Müdürü Özgür Dener, Destek Müdürü İlhan Yalçın, ve Proje Grup Müdürü Volkan Yıldırım’ın ÖKC entegrasyonu kurulum, uyarlama ve destek süreçlerini anlattıkları sunumları ile başladı. Nebim ile birlikte büyüyen insan kaynağı, iş alım stratejileri ve Nebim kariyer eğitimleri hakkında bilgi vermek üzere sahneye İnsan Kaynakları Müdürü Didem Tuncer çıktı. Tuncer; büyüyen insan kaynağı ile hizmetin hızını ve kalitesini arttırmayı hedeflediklerinden bahseden Tuncer, Bemar Kariyer Okulu ile gerçekleştirilen işbirliğine ve verilen eğitimlere de değindi.

    Tuncer’den sonra sahneye tekrar davet edilen Nebim Proje Grup Müdürü Volkan Yıldırım; hazırlık, analiz, kurgulama-geliştirme, kullanıcı eğitimleri, test ve optimizasyon, kullanım şeklinde sıraladığı Nebim V3 uyarlama süreci detaylarını çözüm ortakları ile paylaştı.

    Nebim’de Gelişen ve Büyüyen Verimlilik ve Eğitim Dönemi

    NebimExtra üzerinden de gerçekleştirilebilen Verimlilik Ölçümü anketlerinin önemine, getirilerine, yenilenen anket içeriğine ve ölçüm sonrası raporlama sürecine dair önemli bilgileri katılımcılara Nebim Verimlilik Müdürü Onur Kolsuz ve Eğitim Müdürü Serdar Şeremet tarafından aktarıldı. Genel olarak verimlilik ölçümü ile kazanılanları beş madde halinde sıralayan Kolsuz, en önemli maddeyi müşteri mutluluğu olarak özetledi. Verimlilik ile doğru orantılı ilerleyen eğitim ve sertifikasyon programları detaylarını aktaran Şeremet ise gerçekleştirilen eğitimleri şu şekilde sıraladı; Nebim V3 Ürün Yönetimi Uzmanlığı, Nebim V3 Mali Müşavirler Uzmanlığı, Nebim Üretim Uzmanlığı, Nebim V3 Veritabanı ve Raporlama Uzmanlığı. Şeremet ayrıca uzmanlık öncesi standart süreç eğitimi ve sertifikasyon programı detaylarını da çözüm ortakları ile paylaştı. Eğitim ve verimlilik konusunda yapılan çalışmaları desteleyen bir portal olan Nebim Akademi içeriğinin e-Eğitim, eğitim programı, video ve kaynak başlıklarından oluştuğuna da değinen Şeremet, genel olarak Nebim eğitim çeşitlerini de Nebim Akademi, Sınıf içi Eğitimler ve Uzaktan Eğitim şeklinde sıraladı.

    Zirvede sunumlardan arta kalan zamanlarda Nebim ekibi ve Nebim çözüm ortakları ailesinin güneşli havanın keyfini çıkardığı, söyleşi yapma ve tanışma fırsatı buldukları Nebim Çözüm Ortakları Zirvesi 2016, Murat Kaynak orkestrasının sahne aldığı eğlenceli bir gala yemeği ve görkemli ödül töreni ile sona erdi.

    Ödüller Sahiplerini Buldu

    Nebim Çözüm Ortakları Zirvesi 2016 bu yıl her yıl olduğu gibi ödül töreni ile sonlandı. 2015 yılı değerlendirilerek planlanan En İyi Performans, Özel ve Sektör Geliştirici Projeler ve En Yüksek Türkiye Ciro, Türkiye En Yüksek İkinci Ciro, Türkiye En Yüksek Üçüncü Ciro olmak üzere, toplam 5 kategoride ödüllerin verildiği gecede, Nebim Çözüm Ortakları plaketlerini Nebim yöneticilerinden törenle aldılar. 

    Ödül Kategorileri

    Türkiye En Yüksek Ciro: NBM

    Türkiye En Yüksek İkinci Ciro: Verimsoft

    Türkiye En Yüksek Üçüncü Ciro: Turkuaz

    En İyi Performans: Birikim, Detay, Delfin, AB Yazılım, MT Soft, Onat, B.B.İ. Bilgisayar, Asır Bilgisayar, Techiz, Çözümsoft, Mayatek Bilişim, Beyazpınar, Reel Code

    Kurumsal Müşteri Satış Ödülü: Giltaş, Basepro, Verimsoft ve Turkuaz

    En Aktif Akademi Kullanım Ödülü: Giltaş, Mayatek Bilişim, Limon

    En İyi Uyarlama Proje Ödülü: Verimsoft, Başarı ve Techiz

    Duyuru Arşivi

  • Nebim, Çözüm Ortakları Zirvesi 2017'yi Antalya'da Gerçekleştirdi
  • Nebim V3 ERP'nin Ekim 2016 Versiyonu Yayınlandı (Nebim V3 Ver.16.10.1)
  • EVDÜZ AVM Nebim V3 İle Devam Etme Kararı Verdi...
  • Nebim Ankara'da Müşterileri ile Buluştu, 9 Şubat 2016
  • KIDEX EXPO Anne Çocuk Gereçleri ve Oyuncak Fuarında Nebim Çözümlerimizi Tanıttık...
  • Kartallar Grup Teona Ümitköy Projesini PRSIM CRM'le satışa çıkardı.
  • Nebim V3 ERP'nin Nisan 2015 Versiyonu Kullanıcıların Hizmetine Sunuldu (Nebim V3 Ver.15.4.1)
  • Nebim V3 ERP’nin Ekim 2014 Versiyonu Kullanıcıların Hizmetine Sunuldu
  • Missha Nebim Çözümlerini Mayatek Bilişim İle Projelendirmeyi Tercih Etti
  • ONS İnşaat ONS İncek Residence Projesini PRSIM CRM'le satışa çıkardı.
  • Nebim V3, Nisan 2014 Versiyonu ve E-Defter Uygulaması ile Gelişmeye Devam Ediyor (Ver.14.4.1)
  • Braganza Home Nebim Çözümlerini Mayatek Bilişim İle Projelendirmeyi Tercih Etti...
  • Dap Yapı,Müşteri İlişkilerindeki başarıyı PRISM CRM ile yakalıyor...
  • Mine Mağazaları Nebim Çözümlerini Mayatek Bilişim ile Projelendirmeyi Tercih Etti...
  • Nebim V3 Ver 13.10.1 Versiyonu Çıktı.
  • E-Fatura'ya hazır mısınız ?
  • Nebimin Yeni Destek Sistemi NebimExtra Hizmetinizde,1 Nisan 2013
  • Nebimin Yeni Destek Sistemi NebimExtra Kullanıma Hazırlanıyor.
  • Nebim Winner'ın TMS/TFRS Desteği
  • Nebim Winner Tanıtım Eğitimleri Ocak 2013
  • Nebim V3 Tanıtım Eğitimleri Ocak 2013
  • İGS, Nebim Sayesinde Hızlı ve Güvenilir Raporlar Elde Ediyoruz. Yön.Krl.Bşk. Yaşar ERDOĞAN Röportaj
  • Nebim V3'ün 12.11.1026.0 Versiyonu Çıktı,
  • Firmanızı Yeni Türk Ticaret Kanunu'na (TTK) Hazırlayın,
  • İGS Ankara Balgat'ta Yeni Mağazasını Hizmete Açtı..
  • KAŞMİR YAPI, KAŞMİR GÖL EVLERİ PROJESİNDE PRISM CRM Uygulamalarını seçti,
  • Nebim Winner Tanıtım Eğitimi -Temmuz 2012
  • Nebim V3 ERP Tanıtım, Temel Kullanıcı Eğitimleri - Temmuz 2012
  • İGS nin Tercihi NEBİM oldu..
  • Nebim Winner Temel Kullanıcı Eğitimleri - Haziran 2012
  • Türkiye Muhasebe Standartları ve NEBİM
  • Nebim Winner Temel Kullanıcı Eğitimleri - Mayıs 2012
  • Nebim "İstanbul 5.Moda Hazır Giyim Konferansı"na B2B Ana Sporu Olarak Katılıyor, 3-4 Mayıs 2012
  • Nebim, SQL Server 2012 Sanal Lansman'ında Nebim V3'ü Tanıtıyor
  • 2005/7 Sayılı Standart Dosya Planı konulu Başbakanlık Genelgesi eki
  • 5651 Korkulu Rüyanız Olmasın... İnternet Kullanımınızı Kontrol Altına Alın.
  • Nebim Winner, Ocak 2012 Versiyonu ile Gelişmeye Devam Ediyor,
  • Nebim V3'ün 11.9.1028.0 Versiyonu Çıktı,
  • MAYATEK BİLİŞİM "Microsoft İş Ortağı"